الخميس، ١٩ فبراير ٢٠٠٩

بحلم





مش عارف اكتب عن اية بس عايز اكتب وخلاص
شعور غريب !!! عايز اقعد اتكلم وخلاص تسمعنى ولا ماتسمعنيش بس عايز اطلع اللى جوايا.

بتقول اتكلم حاضر يا سيدي بس انت اللى جبته لنفسك

ابدا منين ابدا منين اه من حتة المشاعر و الرومانسية دة بسبب .... ايوة الزلانتين - اسم الله على مقامك - وكل سنة وانت زلانتين صغير يا راجل يا طيب - الله يسميها بالخير بقى مى كساب فى تامر وشوقية

حاسس انى داخل على تجربة جديدة و اتمنى انها ما تبقاش زي غيرها من القدام عشان المشرحة مش ناقصة و بالصلاة على النبي

عارف انك بتقول ان اسلوب الكلام دة ماينفعش تتكلم بيه عن حاجة حساسة زي المشاعر بس اعمل اية من غلبي

كل مرة لازم تحصل حاجة

يا انا ماابقاش مناسب ليها - مش عارف لية - هى مش مناسبة لييا مش عارف لية او تبقى هى بتتسلى برضة بدون ذكر اسباب

او شايفانى فرصة سهلة تلعب عليه شوية -قال فاكرة نفسها هند رستم يعنى وانا قفل لسة جاي من البلد طازة بالصدأ اللى عليه-

او تقتل اللى جوانا من حاجات حلوة عشان هى بتحب التملك و بتحب السيطرة

تعبت بجد!!!

لحد ما اتكلمت معاها !!! عن طريق الصدفة
اية كل دة يا اخى دة انا كنت بعرف صول جيش قبل كدة !!! مش عارف كميات الرقة و الذوق اللى عندها ترشحها لانها تبقى ملاك نازل من السما.

مش عارف خايف احسن تبقى زي غيرها -مش قصدى اقارنها بحد طبعا بس خايف انها تبقى تجربة مش ناجحة- ولهذا يلزم التروى و الحذر
ما انا قولتلك قبل كدة المشرحة مش ناقصة قتلى ...

بس بجد نفسى الموضوع يمشى على خير مش عارف لية يمكن عشان ماقابلتش فى حياتى حد زيها يمكن عشان هى ارق واحدة انا اتكلمت معاها فى حياتى !!!يمكن عشان لقيتها شبهى فى كل حاجة بقولها او بفكر فيها !!!

مش عارف يا اخى بس حاسس انى وقعت على بوزى و لاول مرة ابقى مبسوط بكدة

مستنى الايام الجاية توضح هى بتفكر ازاي عايز اعرفها اكتر من كدة ..

عموما دة بالنسبة للمشاعر بالنسبة للشغل فاضلى اقل من 132 يوم فى التعليم

خلاص حاسس انى زي المارد المحبوس فى قمم و خلاص قرب ياخد افراج !!! كفارة يا ابو عفاف....
تصدق و تؤمن بالله انا بحسبهم بالساعة خلاص نفسى المرحلة دي تخلص بقى بحلوها بمرها بكل حاجة فيها . عايز ادخل على المرحلة الجاية ابدا اشق حياتى و اشوف انا فى الدنيا دي مكانى فين

بحلم بحاجات كتيرة اوي !!! بحلم كل يوم بمستقبل لازم يتشق بمستوي لازم اوصله

عارف ان الدنيا مش بتدى كل حاجة انت بتحلم بيها بس للاسف لازم احلم والا حموت - على راي محمد منير لو بطلنا نحلم -
ولذلك انا بالرغم انى مش متاكد من مشاعرها ناحيتي و بالرغم انا متخوف من بكرة جدا عشان مش حستحمل صدمة جديدة مش عشان انا صعيف ولا لسة مراهق بس لان صدمة جديدة حتكسر كل مبادى حلوة لسة جوايا و حتطلع جوايا واحد ما يعرفش يعنى اية اصلا مشاعر

عارف انت لما تفضل تكسر فى قزاز و مرة واحدة حتلاقى حتة قزاز صغيرة مش عارف تكسرها و بس لكن ممكن تجرحك كمان !!! متخيل انا لو حصل حاجة ممكن اوصل لاية !!!!

بالرغم من كل العك اللى تم ذكره اعلاه بس بحلم وهى جنبي
بحلم وهى مشاركانى بكرة !!! انا عايز كدة بجد انا عايزهاه تفضل معايا على طول

طولت عليك انا عارف و شكلك بتبص فى ساعتك وعايز تمشى وراك معياد مع مدحت انا عارف
صدعتك معلش بس انا قولتلك انا عايز اتكلم كتير اوي عشان انا اتمليت وعايز اهدي يلا اشوفك على خير

ليست هناك تعليقات: