الاثنين، ٢ فبراير ٢٠٠٩

عاجل - السنوية الاولى لوالدي رحمه الله





انا بكتب ليك وانا متاكد انك ان شاء الله فى مكان احسن كتير اوي من اللى احنا فيه . بكتب ليك وانا بدعى ربنا انك
تبقى فى الجنة وان شاء الله انا متقين من الدعوة دي.

انا بكتب ليك عشان اقولك شوية حاجات مهمة اوي:
اولا انت وحشتنى جدا .بجد انا حاسس انى ضايع مش متخيل حكمل باقى حياتىازاي!!!
انا من شهر 9 اللى فات مش بنام مش قادر افكر مش عارف اشتغل مش قادر اعمل اي حاجة حاسس انى زي المدبوح .
2. انا بعتذرلك عن كل حاجة صدرت منى و ضايقتك .بعتذر لك عشان ماكنتش فاهمك ولا فاهم انت باصص لاية.

على فكرة كل حاجة انت قولت عليها كانت صح وانت عندك حق فيها !!!
بس انا اللى ماكنتش شايف كويس



3. عايز اشكرك على اللى انت عملته معايا لو فى فضل لبني ادم علييا فيبقى فضلك و لو فى حد لازم اشكره على فضله بعد ربنا يبقى انت
4. لو انا وصلت للى انت حلمت تشوفنى فيه فاعرف ان الفضل دة -بعد فضل ربنا يبقى فضلك انت.ولو ماوصلتش للى انت حلمت بيه لييا فاعرف انك مقصرتش فى حاجة خالص !!!
التقصير منى انا .


5.انا بعاهدك قدام ربنا سبحانه وتعالى ان اوصل للى انت حلمت بيه لييا واكون حاجة تشرفك

وتستحق انها تشيل اسمك

اخر حاجة -وحشتنى

الله يرحمك

ليست هناك تعليقات: